グリーンウイングスジャパン、ヒルベルダブルーメン東京 …

グリーンウイングスジャパン、ヒルベルダブルーメン東京 と共同事業をスタート 株式会社グリーンウイングスジャパンと株式会社ヒルベルダブルーメン東京はますます競争が激しくなるマーケットにおいて、お客様によりサービスを提供するために平成26年1月1日より業務提携をすることをなりました。 これにより、効率化されたひとつの組織は、さらに力強いユニークブランドとして、日本切花市場に新しいアプローチ、お客様の多様なニーズへの対応、また幅広いラインアップの花の提供などが実現し、お客様にこれまで以上にご満足いただける高い品質、価格、サービスへの信頼性の維持が可能になり、皆さまのご期待にお応えできるものと確認しております。 一層のご支援ご鞭撻を切によろしくお願いします。 まずは効率化の第一歩として、平成26年1月1日にヒルベルダブルーメン東京は、共同オフィス開設のためにグリーンウイングスジャパン本社へ移転いたします。オランダからの切花も以前同様ヒルベルダブランドとして継続販売していきます。 現在のヒルベルダのホームページ、フェイスブックやブログを含む コミュニケーション・チャンネルに関しても今後も継続致します。  引き続きご愛読賜りたくお願い申し上げます。 平成25年12月吉日 株式会社グリーンウイングスジャパン 代表取締役 ジャンフィリップ・ウルヴェ 株式会社ヒルベルダブルーメン東京 代表取締役 安藤 若菜 A fresh approach to the Japanese cut flower market Greenwings Japan and Hilverda Bloemen Tokyo to work together as from 1st January 2014. Tokyo, Japan December 2013 We are very pleased to announce that Greenwings Japan and Hilverda Bloemen Tokyo will join forces under the Greenwings umbrella from 1st January 2014, with the aim of better serving Japanese flower buyers in this increasingly competitive market. With the start of the new year, this strategic cooperation will enable us to offer all customers of both companies a fresh approach to the cut flower market in Japan, through a wider range of flowers that more closely meets their specific needs, and at the same time maintain the quality, reliability and prices they have come to expect throughout the years. Flowers imported from the Netherlands will be sold under both the Hilverda brand and the Greenwings brand. In addition to a wider selection of products throughout the year, the efficiencies we will generate by the two companies working together will enable us to provide cost-saving opportunities for all of our customers, without compromising quality or service. This cooperation provides the opportunity to grow Hilverda as a unique brand, and we will continue to promote it through the current communication channels including the Hilverda Bloemen Tokyo website, Facebook, and blog. As such, it gives us the power of two strong brands, with the efficiencies of timing and scale enabled by combining our organizations. As a first step in leveraging these efficiencies, from 1st January 2014 Hilverda Bloemen Tokyo will relocate its office to share space in the Greenwings Japan head office. We look forward to your continued support to ensure the success of this new venture, and to passing on the advantages and benefits it will generate to you. GreenWings Japan K.K. Managing director Jean-Philippe Oulevey Hilverda Bloemen Tokyo Co., Ltd Managing director Wakana Ando

グリーンウイングスジャパン、ヒルベルダブルーメン東京
と共同事業をスタート

株式会社グリーンウイングスジャパンと株式会社ヒルベルダブルーメン東京はますます競争が激しくなるマーケットにおいて、お客様によりサービスを提供するために平成26年1月1日より業務提携をすることをなりました。

これにより、効率化されたひとつの組織は、さらに力強いユニークブランドとして、日本切花市場に新しいアプローチ、お客様の多様なニーズへの対応、また幅広いラインアップの花の提供などが実現し、お客様にこれまで以上にご満足いただける高い品質、価格、サービスへの信頼性の維持が可能になり、皆さまのご期待にお応えできるものと確認しております。
一層のご支援ご鞭撻を切によろしくお願いします。

まずは効率化の第一歩として、平成26年1月1日にヒルベルダブルーメン東京は、共同オフィス開設のためにグリーンウイングスジャパン本社へ移転いたします。オランダからの切花も以前同様ヒルベルダブランドとして継続販売していきます。

現在のヒルベルダのホームページ、フェイスブックやブログを含む
コミュニケーション・チャンネルに関しても今後も継続致します。 
引き続きご愛読賜りたくお願い申し上げます。

平成25年12月吉日

株式会社グリーンウイングスジャパン
代表取締役 ジャンフィリップ・ウルヴェ

株式会社ヒルベルダブルーメン東京
代表取締役 安藤 若菜

A fresh approach to the Japanese cut flower market
Greenwings Japan and Hilverda Bloemen Tokyo to work together as from 1st January 2014. Tokyo, Japan December 2013
We are very pleased to announce that Greenwings Japan and Hilverda Bloemen Tokyo will join forces under the Greenwings umbrella from 1st January 2014, with the aim of better serving Japanese flower buyers in this increasingly competitive market.

With the start of the new year, this strategic cooperation will enable us to offer all customers of both companies a fresh approach to the cut flower market in Japan, through a wider range of flowers that more closely meets their specific needs, and at the same time maintain the quality, reliability and prices they have come to expect throughout the years.

Flowers imported from the Netherlands will be sold under both the Hilverda brand and the Greenwings brand. In addition to a wider selection of products throughout the year, the efficiencies we will generate by the two companies working together will enable us to provide cost-saving opportunities for all of our customers, without compromising quality or service.

This cooperation provides the opportunity to grow Hilverda as a unique brand, and we will continue to promote it through the current communication channels including the Hilverda Bloemen Tokyo website, Facebook, and blog. As such, it gives us the power of two strong brands, with the efficiencies of timing and scale enabled by combining our organizations.

As a first step in leveraging these efficiencies, from 1st January 2014 Hilverda Bloemen Tokyo will relocate its office to share space in the Greenwings Japan head office.

We look forward to your continued support to ensure the success of this new venture, and to passing on the advantages and benefits it will generate to you.

GreenWings Japan K.K.
Managing director Jean-Philippe Oulevey
Hilverda Bloemen Tokyo Co., Ltd
Managing director Wakana Ando